Monday, January 24, 2011

masalah betul..

setiap kali PRK atau PRU pihak yang bertanding tidak menjelaskan isu dasar dan polisi masing-msing. ang di layan dan di besar-besarkan hal-hal peribadi. Bila kita dapat melihat debat dasar dan polisi macam di UK atau USA?Nampaknya kempunan la kita..mati pun tak boleh tutup mata rapat..

Oleh kerana hal peribadi menjadi isu yagn besar di Malaysia, maka calun-calun hendaklah mempastikan diri mereka bersih. Hendaklah juga mempastikan epnokong mereka yagn berkempen pun kena lah yang bersih jugak, jika tidak ibarat membaling kayu kepada berruk, tentulah di balas dengan kayuu jugak oleh beruk dan kalau terkena dan luka ,jangan salahkan beruk!

Hal peribadi pemimpin memang penting. Ramai orang yang mempercayai ajaran yang di bawa oleh Muhammad SAW kerana peribadi mulia baginda. Tidak ada apa yang boleh disalahkan , dari kecil hingga dewasa , semua orang tahu peribadi mulia baginda. Yang menjadi masalah kepada yang tidak mahu beriman ialah bila di suruh menyembah Allah yang Esa dan tidak menjadikan berhala sebagai 'perantraan atau sekutu Allah SWT..Habislah bisnes berhala...

Di malaysia macam mana?

No comments:

Post a Comment